eslem-su1 Tosbikkkk doğumdan sonra hiçbiyere gitmedim çünkü bir sağlık ocağının birde devlet hastanesinin emzirme odasını kullandım ve ilk zamanlar emzirmeyi beceremiyorum diye kazağımı çıkarıp atletle oturup emziriyodum başka biyerede girmedim etmedim