Bugün kızımızla kırkımız çıktı doğumdan yaklaşık on gün sonra uyuz oldum azalıyor ama bitmiyor kurtulamıyorum iki hafta kızımı emzirmedim ona bulaşmasın diye şimdi emziriyorum ama sütümde azaldo bir yandanda hala bulaşır diye korkuyorum bilenler lütfen nasıl tamamen kurtulabilirim