tmtalya Antalya tamamen turist bölgesi olduğu için böyle bence ruslar ukraynalılar yüksek olan çıtayı yükselttikce yükseltti her seyde.
Tekirova da gittiğimiz bir tatil köyü vardı müdürü babamın kankası belki 7 kere gitmişizdir geçen sene hamile iken eşimle bi gidelim dedik 6 gece 7 güne kişi başı 50 bin istedi oda indirimli haliydi türk misafir yok hep rus ve ukrayna vatandaşı dedi bize biz şoook🫣