Kızlar ağda, kaş bıyık, fön vs ne kadar ödüyorsunuz?
Bugün kuaförümü aradım randevu almak için şaşırdım🤷♀️
Kaş bıyık 175 bikini bölgesi ağda 225 düz fön içinde 210 dedi %25 zam yapmışlar🫣
Normalde kaşlarımı kas tasarımcısı olan birine aldırıyordum bebeğim olunca özel günler harici gidemedim kendisine bir de ona sorayım dedim 450 dedi sadece kaş için..
bu fiyatlar normal mi? Yoksa bana mı pahalı geliyor?