Sakın üzülmeyin .haftaya bebeği 4 aylık olacak bir anne olarak yazıyorum 5gun 16 değerle hastane yatisi yapildi.ama çıktığında düzelmedi ve 2ayı geçti toparlaması
Uyanmadigi için ağlayarak emzirmeye çalışıyordum
Megeer ne kadar stres olmusum .herkesin başına gelebiliyor
Sık sık emzirin.bol bol su için .en önemlisi bu.midesi küçücük zaten
Bide çok az memeye siringayla mama damlatip,emmesini sağlayın
Bide mutlaka sağım yapin.unutmayın siz iyi olursanız oda iyi olur ☺