moonrisekingdom değerini doktorunun değerlendirmesi daha doğru olur çünkü bebek kaç günlük oluşuna göre değerlendirme yapıyorlar, sürekli emzirin uykuya meyilliyse uyandırın, sütünüz yetmiyorsa mama takviyesi yapın aynı durumu bebeğim üç günlükken yaşadık, unutmayınki bebek sadece beslenemediği için sarılık olmaz benim bebeğimin doğru düzgün kilo kaybı yoktu ama sarıydı o yüzden kendinizi suçlamayın biz iki defa yattık korkulacak bişey gerçekten yok küvez değil mavi ışığa koyuyorlar, Allah daha kötü hastalık vermesin umarım tez zamanda atlatırsınız, sütünüzün artması içinde dut kurusu ve incir öneririm, geçmiş olsun 🌸