rabiagvn42 Beyninizikullanmakucretsizdir 2 çocuğum var ama yine de insan heyecan yapiyo ya var sa diye
rabiagvn42 asya1907 yarın bakayım tekrar eğer çıkarsa gidicem sağlık ocağına kan vermeye yoksa zaten korkuyorum iğneden boşa Jan vermiş olurum
Misbebekkk rabiagvn42 korku mu var şuan mutluluk mu😂 3. Çocuk geliyor bilmiyorum ya şuan bende olsa bu durum ne hissederim bilmiyorum benim bebeğim 2 aylık zor geçiyor o yüzden 3. Çocuk fikri bile korkutuyor
rabiagvn42 Misbebekkk ben iki çocuğuma da hiç zorluk çekmedim sadece oğlum kolikti kızım da yoktu rahattı bebeklikleri ben mutlu olurum varsa eğer
Grupyildizi rabiagvn42 ben onu bilmiyorum akrabam mesela attiydi cope hamile degilim die snra acaba cizgi nasil dedi aldi bakti silik vardi aaa silik var hamilesin dedim bendede oyleydi dedim gtti doktora hamile cikti