rabiagvn42 Cucununannesi çarşıdan geldiğim gibi yaptım cizgi yoktu bende bıraktım uyudum 1 saat falan uyanınca baktim cizgi var ama beş dk da yoktu
Beyninizikullanmakucretsizdir rabiagvn42 kuruma çizgisidir o, bence yeniden test yapın işinizi sağlama alın.
rabiagvn42 Seda23Yusuf bes dk bekledim yoktu gittim uyudum 1 sqat falan uyanınca baktim cizgi var acaba akşam yaptığım için mi.silik çıktı sabah mı.yapmam lazim
asya1907 Peki gününüz geçiyor mu ? Geçiyorsa kaç gündür geciyo? Muhtemelen hamilesin benim adetime bır gün vardı dayanamayıp yapmıştım aynen böyle çıkmıştı hemen gittim kan verdim hamileydim 🤍🥰
rabiagvn42 asya1907 benim polikistik over var adet düzenim yok ayda iki kez adet oluyorum 1 aydır olmadım
Alparslan4 rabiagvn42 hayırlı olsun hamilesin yüksek ihtimalle ama birde ergen gebelik testi al derim.yada sağlık ocağında kan ver
rabiagvn42 Alparslan4 yarın sabah tekrarlıycam bakayım yine çıkarsa kan veririm acile gittim artık yasak mis acillerden kan verip test yaptırmak geri geldim
Beyninizikullanmakucretsizdir rabiagvn42 benimde bir ara kuruma çizgisi çıktı ama bildiğin belirgin renkteydi gidip erken gebelik testi aldım hiçbir şey çıkmadı 😬 yani her kuruma çizgisi hamilelik olduğunu göstermiyor 🙂
Misbebekkk rabiagvn42 korku mu var şuan mutluluk mu😂 3. Çocuk geliyor bilmiyorum ya şuan bende olsa bu durum ne hissederim bilmiyorum benim bebeğim 2 aylık zor geçiyor o yüzden 3. Çocuk fikri bile korkutuyor
Grupyildizi rabiagvn42 ben onu bilmiyorum akrabam mesela attiydi cope hamile degilim die snra acaba cizgi nasil dedi aldi bakti silik vardi aaa silik var hamilesin dedim bendede oyleydi dedim gtti doktora hamile cikti
rabiagvn42 Deletedmom_82 ben beş dk bekleyip uyudum ne zaman çıktı tam bilmiyorum yarın tekrar yapıcam
rabiagvn42 Beyninizikullanmakucretsizdir aynen araştırdım kadinalr kulübünde de çok konusu geçmiş silik te olsa çıkıp kuruma çizgisi olanlar kafamı çok karıştırdı yarın tekrar yapıcam bakalım ne çıkacak
Beyninizikullanmakucretsizdir rabiagvn42 zaten hamileysen yarın kesin çıkar. Benim testim bildiğin ben buradayım der gibiydi ama yanlıştı 🤣
rabiagvn42 Beyninizikullanmakucretsizdir 2 çocuğum var ama yine de insan heyecan yapiyo ya var sa diye