ertugbey benbiranneyim123 arkadaşımın kayınvalidesinin ismi bana çok ilgin gelmişti lakap sanmıştım :D adı Meraba
Aleyna11 benbiranneyim123 “DEPREM”Geçen gün instagram da gördüm Maraş’ta bir çift 1 ocak günü doğan bebeklerine ‘Deprem’ adını vermiş.
Maviim Aleyna11 cucekusum_ Bu isim eski göktürklerden aslında güzel isim😄 Gürbey de var oda güzel. Ben beğendim ikisini de farklı ama hoş
benbiranneyim123 TomrisHatun23 öyleymiş eşim anlattı ben yabancı zannediyordum ondan tuhaf geldi ben zehra koydum kızımın ismini hz peygamber efendimizin kızının ismi arapça ama bana çok kibar ve nazik geliyor 😊
benbiranneyim123 AnneAzize bende bundan korktuğum için ilginç isim koymadım çünkü hicbir akrabam annemlerde dahil doğrusunu söylemeyeceklerdi 😂😂
dikkatbebekvar benbiranneyim123 nihat doğanın oglunun ismi ; Amin Badikan 😂 bugun instagramda denk geldim 🤷🏻♀️
1Baby1momy Birdunyabircennetannesi şehriban ilginç bir isim değil ki çok bilindik bir isim siz ilk defa mı duydunuz
1Baby1momy Birdunyabircennetannesi şehriban ilginç bir isim değil ki çok bilindik bir isim siz ilk defa mı duydunuz
Birdunyabircennetannesi 1Baby1momy 26 yıldır teyzem yani sürekli duyuyorum 😅 Ama ilginç bir isim bence🤷