Rab_ay ya insan isim koyarken ileriyi düşünmesi lazım sonuçta ömür boyu o taşıyacak,burda bı annemiz vardi eşi ondan gizli gidip bebeğin adını babasının ismini koymuş Bülent diye şansa soyisimleride ersoymus kadın baya üzgündü ileride bebeğin çekeceği zorluklardan dolayı endiseliydi