Busra986532 benbiranneyim123 mihrişah kızımın adı osmanlıda sultan ismi. Genelde çok yadırgıyorlar ama beğeniyorlarda.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala canparelerim evet ya benm eşmn teyzesinn adı da rabia mı rebie mi rebiye mi hălaă bilmem
canparelerim NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bende kıza öyle dilleri mi dönmüyor acaba rabiye diyolar aslında Rabia mı diyodum ama kimliktede rabiyeymiş çok şaşırdım. Ha yine biri daha vardı öyle oda fatime. Fatma mı yani diyom yok fatime diyo😅 enteresan enteresan işler🤭😁
edsn1 benbiranneyim123 bu sene bir öğrencimde duydum çok garip geld :Menesa 😐 Bana Medusa’yı çağrıltırdı ilk duyduğumda
UcuBulunamayanBant benbiranneyim123 sebile isminde komsumuz vardı cok tuhafima gidiyordu. Benim kizimin ismi Tomris Umay 🥰
rabis0625 benbiranneyim123 maşallah diye birini tanımıştım çok tuhafıma gitmişti ayrıca resmiye cicco lelli zülfinaz 😂😂