2 aylıkken yaptırdık . Küçükken hem bezin içinde daha çabuk iyileşiyor hemde bebeği uyutmadan sadece pipisini uyuşturarak yapıyorlar. Pansumanı çok dikkatli yapılmalı mikrop kapar mi diye ben çok oynamamıştm pipisiyle biraz yapışmış etler kontrole gittiğimizde doktor enjektörle yapışan yerleri ayırdı. Çok kötü oluyor