Ben de 28 kasım da yaptırdık oğlum 20 aylık devlet hastanesinde yaptırdım çocuk cerrahisi yaptı 20 25 dakika falan sürdü. Sünnetten sonra kutu bardak kapattım ağrı kesici şurup ve krem kullandım böyle atlattık çok şükür 😊 darısı küçük oğlumun başına inşallah onu da kolay atlatirim 😳 sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplarım kızlar 🤗