eraysen ilk yazdığınızı okuyunca daha kötü bi tablo gibi düşündüm ama yorumlara bakınca benim oğlumun çok şükür hiçbir Sağlık sorunu yok o da saat başı kalkar 2 senedir en uzun 3 saat uyumuşumdur o da bir kaç gece ancak çok yorulmuşsa falan. O aylarda bizde de problem vardı hani şundan söylüyorum sağlık problemiyle alakalı değildir Yapısı böyledir belki . Ben doktora sorduğumda bunu öyle zararlı falan demedi yani bebek bu olabilir diyordu hep hiçbir şey kullandırmadı