Merhaba arkadaşlar öncelikle linçleyecek olan anneler lütfen biraz insaflı olun bebeğim şuan 6 buçuk aylık doğduğundan beri hiç uyuyan bir bebek olmadı ilk ay günlük toplam 3-4 saat uyku ile geçti iki ve üçüncü ay 7-8 saat anca uyuyordu doktor kolik bebek o yüzden dedi 4 aylıktan itibaren gaz problemi azalsada hala geçmedi ve günlük toplam 9-10 saat anca uyuyor gece 4-5 e kadar uyumuyor uyduktan sonra saat başı uyanıyor ve sabah 10-11 çok uyumuş gibi uyanıp bütün gün 2 veya 3 uyku yapıyor oda 40 dk anca asıl sorum şu bebeğimin görme sorunu var ve doktorumuz gece ile gündüzü karıştırıyor büyüme ve gelişimi için belli saat aralıklarında uyuması çok önemli diye melatonin şurup verdi fakat bebeğim hala uyumuyor ve uyuduğunda saat başı uyanmaya devam ediyor melatonin kullanan var mı aranızda sizde durum nasıl?