Aminehumamoms ağrı yoktu sadece şişlik oldu ama bı sure sonra geçti.bi defa da baya şişmişti ve ağrı vardı ama o zaman biraz zorlamıştım ondan olmuştu dinlendim çok hareket etmedim zorlayacak hareketler yapmadım doktorum da ağrı olursa ağrı kesici alabilirsin demişti öyle geçti Allah a şükür bı sıkıntı olmadı işte sezeryanin zorluğu dikkat etmek grekiyo usutmemek ağır kaldırmamak gerekiyor