Bombe şeklinde bir şişlikse eğer kötü yara iyileşmesi dediğimiz doku oluşuyor o bölgede ama genelde tüm yara izi hattı boyunca olur. Eğer kızarıklık akıntı yara yerinde ısı artışı varsa bir hekime görünmelisiniz enfeksiyon açısından hemşire olarak görmeden ön bilgi bu şekilde yardımcı olabilirim