monna NurrC teşekkür ederim ben de emzireceğim demek ki ihtiyaç duyuyor ki emiyor. Ne yapalım aç mı kalsın çocuk. Mama değil ki içtiği anne sütü yani. Çok şükür burda da herkes benim düşüncemi destekledi o doktoru dinlemeyeceğim. Ayın sonunda kendi dr umuza gideceğiz eminim o da sütün yarıyor böyle devam et diyecek. Allah bütün emzirmek isteyen annelerimize bol bol süt, bebişlerimize de emme aşkı versin inş 😍
Kuzumveben monna ilk ay 1400 aldı 2,3,4,5.ayda 1 kilo aldı sadece anne sutu sonraki aylarda biraz daha azalıyor tabi ama kilo sorunumuz yok cok sukur suan 13,5 aylik
Betulkuzey Saçmalamış niye korkutuyor ki insanları ruh hastası heralde anne sütü obez yapmaz. Zaten hareketlendikçe emekleme yürüme derken veriyorlar ki 6.aydan itibaren kilo alımı yavaşlıyor
2lokummannesiii monna canım ne alaka bu doktor yanlış mesleği seçmiş. Benim tanıdığımın bebeği beş aya kadar her ay 1 buçuk kilo aldı. 5.ayında 10 kiloydu sadece anne sütü. Yani besliyor belli ki sütün ne güzel.
Srht monna hiçte olmaz hemen doktorunu değiştir. Bizim de ilk aylar 1350 1550 gr falan aldı şimdi 20 aylık 10.200 gr. Emdiği kadar emsin. Anne sütü obez galan yapmaz!
monna Srht bu devlet hastanesi dr u . Sadece usg randevusu almak için gittim. Bizim dr umuz özelde zaten. Ama bu dr a gidenler için üzüldüm açıkçası
[silindi] monna 20 gün için 800gr gayet normal. İlk ay çoğu bebek 1000gr alıyor. İlk 3 ayda öyle ilerler. Benim oğlum ilk ay 1000 grdan fazla almıştı. Ama şuan 7 ay 5 günlük 7700gr yani obezi geçtim 4.aydan beri mama desteği almasına rağmen kilolu bi bebek değil 😊
Bircicekbirbocekannesi monna rica ederim canım. Valla artık hiç kilo almıyor ne yazık ki ayda 200 gram alirsa şükür diyorum. Degdiyse o nazar coktan değdi 😂😂