monna Bugün 19 günlüğüz devlet hastanesine kalça usg için randevu almaya gittik . Yenidoğan dr u muayene etti. Doğum kilosundan 800 gr fazla. Bi hafta önceki kontrolümüzden bu zamana da 450 gr almış. Hiç mama almıyor sadece anne sütü dememe rağmen dr böyle giderse obez olur dedi 😳 şaştım kaldım ne yapayım emen çocuğu aç mı bırakayım?? 19 20 günlük bebekleri olanlar kaç kg bebekleriniz? İlk haftalar ne kadar kg almışlardı?
Haribo42 monna Allahim ne cahil doktor var ben o doktora daha doktor demem. Sadece anne sutu aliyosa sende saglikli besleniyosan yurumeye basladiginda dal gibi kalicak. En saglikli kilolarini aliyor su an. Biz fransada buyuduk kardesim valla ayi gibiydi😂 annem tasiyamuyodu artik anlatamam sana ve herkes bu cocuk obez olur diyodu soktorumuzda guldu asla bisey olmaz ne kdr istiyosa emzir hareketlendikce zayiflicak dedi yurudugundedz asla bisey kalmicak dedi gonderdi ve dedigi oldu ..
Ikrazumra19 monna bu doktorlar nerde okuyor tıp fakultesini cok merak edyorum ya anne sutunden obez olur mu cocuk sasirdilar iyice
Yigittugce monna benim oglum 3460 dogdu 3 aylikken 6700 oldu suan 13 aylik 11 kilo yok bile disi allah korusun hastalığı derken gidiyo o kilolar zaten emzirebildiginiz kadar emzirin
Kuzumveben monna benim bebegimde ilk bir hafta kontrolunde 500 gr almisti anne sutu obez yapmaz korkamayin zaten zamanla kilo alimi yavaslayacak
monna Haribo42 kızımda öyleydi çok hızlı emerdi emmeyi de severdi. Bi yaşından sonra yavaş yavaş zayıfladı. Ne bileyim yenidoğan dr u bu kadın devlet hastanesinde . Şaşırdım ben de. Zaten 10 gün sonra birinci ay kontrolüne kendi dr una götüreceğiz bakalım o ne diyecek
Aysegul89 Ben doktoruma özellikle sormuştum.gülmüştü bana.merak etme bir noktadan sonra duruyor kilo alımları
monna Ikrazumra19 ya benim anlamadığım da her dr nasıl farklı konuşuyor? Bu tıp ilminde aynı şeyleri öğrenmiyorlar mı?? Şimdi araştırdım kaç tane dr yazısı var anne sütü obeziteye engel demişler. Bu da diyor anne sütünden obez olur. Ben dinlemeyeceğim uyanıkken 3 saati beklemeden isterse emziriyorum. Uyurken de 3 saatte bire saat kuruyorum. Zaten hiç 3 saat uyumuyor 🙈
Ikrazumra19 monna ben ne zaman isterse emzirdim anne sutunden obez filan olmaz millet kafayi yemis boyle doktorlar firmalarla anlasiyor o yuzden boyle yapiyot
Bebegim_0406 monna hiç korkmayin anne sütü obez yapmaz . Mama gibi mideyi büyütmüyor çünkü. Anne sutuyle Alinan kiloda kalıcı değil Benim oğlum ayda 1.5 kilo alıyodu sadece anne sütüyle beslendiği halde. Şimdi 6.5 aylik vermeye başladi yavaştan
Kuzumveben monna ilk ay 1400 aldı 2,3,4,5.ayda 1 kilo aldı sadece anne sutu sonraki aylarda biraz daha azalıyor tabi ama kilo sorunumuz yok cok sukur suan 13,5 aylik
Bircicekbirbocekannesi monna asla obez olmaz canim mersk etme. Anne sutu obez yapmaz. Benim oglum ilk ay 2400 ikinci ay 1850 kilo almıştı. 3 ay asisina goturdugumde 6 aylik asisimi dediler düşün. Ama 6. Ayindan beri dogru düzgün kilo almiyor. Diş cikarma ishal emekleme hastalık derken yerinde sayıyor gibi birsey cocuk. Yani korkma anne sutu obez yapmiyor. Basta hızlı kilo alan bebek sonrasında duraklamaya giriyor. Ki doktorum böyle olacağını söylemişti.
monna Bircicekbirbocekannesi çok teşekkür ederim ☺️ maşallah ayda 2500 kg 🙈 nazar değer Allah korusun
Bircicekbirbocekannesi monna rica ederim canım. Valla artık hiç kilo almıyor ne yazık ki ayda 200 gram alirsa şükür diyorum. Degdiyse o nazar coktan değdi 😂😂
NurrC monna canım benim bebeğimde 28 günlük oda kilo alımı gayet iyi. Şişmanlamaya başladı tabiri caizse. Bundan 10 sene önce erkek kardeşimde aynı öyleydi annemin sütü çok güzel yarıyordu. Hatta doktoru sütü kes dedi 4 aylık bebeğe 🙄🤦🏼♀️ Anne sütünü azaltıp veya kesip başka ne verebiliriz ki saçmalık. Bebeğin zaten emekleyip yürümeye başlayınca o kiloyu verecek. Bırak senden vitaminini alsın beslensin kuzucuk
monna NurrC teşekkür ederim ben de emzireceğim demek ki ihtiyaç duyuyor ki emiyor. Ne yapalım aç mı kalsın çocuk. Mama değil ki içtiği anne sütü yani. Çok şükür burda da herkes benim düşüncemi destekledi o doktoru dinlemeyeceğim. Ayın sonunda kendi dr umuza gideceğiz eminim o da sütün yarıyor böyle devam et diyecek. Allah bütün emzirmek isteyen annelerimize bol bol süt, bebişlerimize de emme aşkı versin inş 😍
Mucizem_0809 monna anne sütü obez yapmaz canım maşallah nazar değmesin ama kalça usg için erken değilmi bi problemi yoktur inşallh
monna Mucizem_0809 sağolun çok şükür problem yok ama devlet hastanesinde çok geç gün verdikleri için erkenden gidelim dedik zaten şubatın 18 ine gün verdiler