Ben de doğumdan sonra çok hızlı kilo verdim, 52 kiloyla hamile kaldım 63 le doğurdum. Şu an 48-49 kilolardayim. Emzirmeyi bırakalı 6 ay oldu neredeyse. Tahlil yaptırdım tiroid sorunum zaten vardı gebelikte, emzirmede ilaç kullandım. Emzirme bitince bırakmıştım ilacı. Tiroid çok yükselmiş ondan dolayı kilo alamıyormusum. O zaman 47 kiloydum ilaca başladım iki kilo falan alabildim işte siz de bir baktırın tiroidlerinize