beyazel Kızlar doğumdan bu yana 20 kilo verdim daha 6 ay oldu . Sürekli kilo veriyorum hangi doktora gitmeliyim ? Safra taşım var ondan sanırım ama yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun .
Ecem__ beyazel kac kilo aldiniz acaba dogum kilolarinizmi gitti..emzirme sureci uykusuzluk illa etkiliyir diyetisyene gidebilirsiniz…
designermoms beyazel doğumdan sonra ben de 18 kilo verdim ama mutluyum 🙊 Bir dahiliyeye falan görünün isterseniz tiroidlerinize bakarlar belki ordan anlayabilirler Hatta sağlık ocağında bile yaparlar hastaneyle uğraşmayın
pozitifanne06 beyazel emziriyo musunuz arkadaşım da 2 yaşında oğlu var, 45 kilo falan kaldı almak için ugrasiyo emzirmek verdiriyor
beyazel Ecem__ Ben çok kusuyordum ilk 7 kilo verdim sonra 9 /10 kilo aldım . Doğumdan sonra baya kilom gitmişti 10 kilo gibi . Fakat devam ettim kilo vermeye 3. Ayda safra taşım olduğunu öğrendim bebeğim 6 ay 7 günlük Ve 20 kilo vermişim siz ne kadar verdini ?
Ecem__ beyazel tahlil.falan yaptir canim bende hamileyken 16 kilo falan almistim suan baya zayifim hamile kalmadanki halimden bile zayifim surekli hareket halindeyim..eger kendinizi kotu hissediyorsaniz doktorq gorunun..kilo almak istiyorsan bol bol ye canim..
beyazel Ecem__ Yani normal mi diyorsunuz ? Siz kaç kilo verdiniz ? Kısa sürede mi oldu ve sürekli mi ?
beyazel mikiail Yani herkes mi veriyor diyorsunuz ? Emzirdiğimiz için mi ? Bende safra taşıyla ilişkili diye düşündüm . Su an paketli gıdalar hiç tüketmiyorum palmiye Yağı olanları içinde ve glukoz olanları . Bir haftadır safra atağı var Bugünlerde daha az yiyorum ve daha çok sebze ağırlıklı ayrıca Kepekli ekmek yiyorum .
beyazel designermoms Yani normal mi diyorsunuz ? Benim safra taşım var ondan olduğunu düşünmüştüm ama . Sizde baya vermişsiniz peki ne kadar sürede verdiniz ve vermeye devam ediyor musunuz ?
Ecem__ beyazel 16 17 gitmistir ben 2 dogum yaptim ikisindede aldigim kilolari verdim suan 52 kiloyum..kisa surede verdim 6 aylikti bebegim baya baya gitmisti diyet falan yapmadim
designermoms beyazel bebeğim 2 gün önce 7 aylık oldu Doğumdan sonra 2 haftada 13 kilom gitti sonrası da gitti geldi şimdi totalde 18 kilo oldu Hamileyken kaç kilo almıştınız eğer onlar gittiyse aslında normal Ama içiniz rahat değilse aile hekimi bakabilir tahlille az çok yardımcı olur olmazsa hastaneye yönlendirir sizi
mikiail beyazel aynen oyle emzırme cok yoruyor cok etkılıyor vucudu bıdr bebegın bakımı var ıste kalk otur bu su derken gıdıyor bence sızınkı normal
beyazel Sizdenbiri63 Ama sürekli veriyorum işte bilmiyorum bebeğimde ağırlaştı Allah hayırlısını versin .
benaslindayohum beyazel safra kesesi ameliyatı olmayı düşünmüyor musunuz? Öncelikle ondn kurtulmnız lazım, istifra ettirip iştahsızlık yapmıyor mu Taş?
beyazel benaslindayohum Bebeğim daha küçük ve doğal tedaviler ile iyileşmeyi umuyorum . Yok durduk yere kusturmuyor ama atak olunca kendim kusuyorum ki rahatlaması için .
beyazel Mirmir_ Kızartma yemiyorum ve cips vs için de Palm ve glukoz şurubu olan hiçbir ürünü almıyorum . Emziriyorumda bilmiyorum ama ben artık kilo vermek istemiyorum çünkü ; cocuğumda ağırlaştı güçsüz kalacağım diye korkuyorum .
Bugleminannesi28 beyazel safra taşını bilmem ama kendini bildin bileli oyleysen genelde genetik oluyor ben evlendiğimde 40 kiloydum doğuma 60 kilo ile girdim kızım 1 aylıkken tekrar 40 kilo olmuştum.. Kilo ile alakalı gitmediğim yer kalmadı ama hep genetik diyorlar
beyazel Bugleminannesi28 Yok ben normal kiloya sahiptim hep . Evlenince kilo aldım . Şimdi sanırım eski kiloma döndüm ama sürekli kilo veriyorum bu da beni korkuttu açıkçası .
incizeynep beyazel Ben de 53 kiloydum şuan 46 bile değilim sanırım, her geçen gün zayıflıyorum ne olacak böyle bilmem :( birde bebeğimin alerjisi çıktı çoğu besine ne yiyeceğimi şaşırdım iyice zayıflarım artık:(
beyazel incizeynep Bebek bisküvisi sütle yiyince kilo aldırıyormuş diye duymuştum birinden . Deneyin isterseniz .
Kader3851 Doğuma 95 kilo ile gitmiştim şuan oğlum 53 günlük 78 kiloyum ve mutluyum ilk defa bu kiloya düştüm kızım emmemisti bu kadar zayıflayamamistim ilk doğumda ama siz anormal bı durum hissediyorsanız bı gidin sağlık ocağı kan tahlili falan yapar
Barlas_mom Kader3851 Konudan bağımsız ama sormak istedim benimde ilk oğlum emmedi şimdi hamileyim ikinci bebeğiniz emdi dimi bende şunu yaşamayı çok istiyorum 🥹 bir de kilo da veremedim emmediği için
beyazel Kader3851 Sürekli veriyorum o yüzden korktum . Safrada taş var ondan olduğunu düşünmüştüm ama herkes veriyormuş . Peki şu an hala kilo vermeye devam ediyor musunuz ?