153s34 merhaba , bebişlerimiz aynı biz de yarın 5 aylık olacağız. Birkaç gündür gece uykularına çok direniyor bizimki de şaşırıyorum çünkü dediğiniz gibi 4. Ay atağı geçti sanıyoruz biz de . Dişten şüpheleniyoruz gece ağladığı zaman çığlık çığlığa gündüz de normale göre çok daha mızmız. Dişi takip edin derim , yalnız değilsiniz 🥲💖