Kzlar dunden beri cocuga bsyler oldu esimle ikimiz şoklardayz. Geceleri zaten zirt pirt kalkiyor artk ona alistik da 3-4 gundur dha cok kalkmaya basladi ve aglamalari siddetlendi fakat bu son 2 gundur oyle bir ciglik oyle bi ciglik atarak agliyor ki, birakin aapartmani, mahalle toplanip gelecek bize noluo diye oyle bi ciglik. Deminde oyle bas bas bagrdi (saat06:50lerde) 4 ay atagini da dibine kdr yasadim ama bu ataaktanda beter bseymis ben anlamadm nedne boyle. Esimle artk bizi kullandigini, aglayarak istedgni yaptrmaya calstgni dusunuyoruz yani baska bi ihtimal gelmiyor aklimiza. Cani aciyor bseyi var agrisi var desem ona bakip kucagimiza alacgmizi anladginda susuyor aninda, o cigliklari atan o degilmis gibi. Yani bi agrisi oldgnu da dsunmuyorum. Sizde byle bsey yasadnz mi ya nedendir bi allah askina? Tam 5 aylik olacak yarin inşaallah