oğlum 6 yaşında ve 3 aylık bı prensesim var , Rabbim nasip etti çok şükür bu günümüze 🤲 ben kardeşlik hakkı olduğunu düşünüyorum tek basina olmak ne bilim ben istemezdim mesela , ilerde büyüyünce isterse kardeş o zman daha zor olacakti belki ama böyle ve aralarında ki yaş farkı bence ideal oldu , oğlumun alışma süreci halen bı anda ilgi bölündüğü için tabiki etkileniyor ama alışıyor da 🤍 zor heleki herşeye yetmeye çalışmak çok zor 🌸