ebraz aynen öyle şimdiden kiz kardeşim annem kardeşi de olur ilerde diyorlar ben yok istemiyorum bir tane yeter diyorum gözüm yemiyor bir çocuk tam anlamıyla zaten büyük bir sorumluluk ken ikincisi 2 kat yorgunluk,sorumluluk demek kucuguyle ilgileneyim derken büyüğü eksik yarim kalır diye de düşünüyorum şuan bile 2 aylık 14 günlük kızım var bütün günüm onunla geciyor ev işleri illaki yarım kalıyor