kubukub yaklaşık bir buçuk sene önce evlendikten sonra kapandım. Kendi isteğim ile. Ben saçlarına çok düşkün bakım yapmayı seven her gün farklı şekil veren bir kadındım. Şimdi ise bazen saçlarımın o özgürlüğünü çok özlüyorum. Bazen pişmanlık ile kapanmanin haklı gururu arasında kalıyorum 😅 o yüzden dini kitaplar , kuranı kerim okuyup , ibadet edip şeytanın vesvesesine gelmemeye çalışıyorum çocuk oyuncağı değil sonuçta başörtü. Etrafımda şu sıralar çok görüyorum bir kapanıp bir açılıyorlar.İyi düşünüp yapmak gerekiyor. Ama benden size naçizane tavsiye önce ilim. Önce okuyun, tartışın,bilgi edinin dini konular hakkında . Mesela önceliğiniz namaz olsun. Bilmiyorum belki yargilayanlar olacak ama namaz kılmayı o saçını kapatan ama önden saçı ni bilerek gösteren bana göre şarlatanlar var ben buna tesettür demiyorum 🥴 gerçek tesettürün hidayetine ereriz inşallah.