YYenianneeee Mom_dery gerçekten doğru ben kızım 20 aylıkken felan bi acaba dedim ama şuan tekrardan vazgeçtim iyi ki o zamanlar gaza gelip yapmamışım ya şuan da iki sene daha beklemeyi düşünüyorum
Mom_dery YYenianneeee Aslında 2 yaş sendromu 3 yaşına kadar falan bitiyor yani şuan hamile kalsanız 3e kadar anca doğar zaten kdkdkdkskdk ben de dost muyum düşman mı belli değil ama bence 3 yaş ideal gibi geliyor hayırlısı tabi
YYenianneeee Mom_dery üç yaş sendromu daha fena diyorlar ama büyük risk ben bi 4 5 yaşını görmek istiyorum 😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM kuzeyanne_ ben sana söyliyim en fazla 2 yıl sıkıntı çekeceksin sonrası mis gibi olacak her geçen yıl yükün biraz daha hafiflemiş olacak ve sonra iyi ki diyeceksin iyiki peş peşe yaptım da birlikte büyüttüm☺️
Mom_dery YYenianneeee yaa işte böyle de sendromlar bitmiyor. 5 yaş da bana fazla geliyo o kdar büyüttükten sonra tekrar başa sarmak istemem açıkçası yaa
Gokyuzuuu Mom_dery kesinlikle öyle aynen öyle büyüyor ki ben çalışan bi anneyim tam rahata erdim dediğim anda hopp geldi 😀 ama iyi ki geldi
Mom_dery Gokyuzuuu benim annem de tam çalışmaya başlamış ben olmuşum 😅 kadına büyük travma. Mecburdu hep çalıştı ben de ortalıkta büyümüşüm açıkçası ablam büyüttü sayılır