Sizce çocuklar arasi ideal yaş aralığı kaç olmalı? Ben ikinci çocuk istediğimden eminim ama ne zaman olması gerektiği konusunda çok kararsızım. Yaşları yakın olursa beraber büyürler ben çok yıpranırım ama daha kısa sürede çocuklarım büyümüş ben de rahat etmiş olurum biraz yaş araları olursa bu sefer tam büyüttüm derken tekrar başa sarıcak.. İkinci çocuk ne kadar gecikirse çocuklrı büyütmüş olma zamanım o kadar ertelenecek.. Siz ne düşünüyorsunuz? Çok çocuklu anneler tavsiye verebilir mi?