aeu hanneinci benimde 2 aylık bebegm var 170 boyundayım hamile kaldığmda 63 kg dim 83 le doğuma girdim. Şuanda 69 kg mim dahaveremiyorm ben nasıl vercem 🙄🙄🙄 ve emziriyorum o halde veremiyorum
hanneinci aeu iki uc yerde okudum kiloda takılı kaldıklarında diyeti bozuyorlarmış sonra tekrar diyet yapıyorlarmış böyle faydasını gören varmış benimde en büyük korkum kilo konusundaki takılıp verememek Allah kolaylık versin ☺️
hanneinci minikailem01 8 kilo verdim ama 15 kilo vermişim gibi duruyor 🙃 ama hedefim İnşallah 22 kilo vermek Mayıs hazirana kadar zaten kalıcı kilo vermek için yavaş yavaş zayıflamak gerekiyormuş böylesi sağlıklıymış bakalım inşallah hedefi yakalayabilirim