Bence yarın sabah gösterin derim . Dedikleri gibi bazısı iz kalmassa aşı tutmaz der ama bebiş huzursuz değilse ateşi yoksa çok kaygılanmayın .Şimdi acile gitseniz büyük ihtimal merhem verecekler. Ee verem aşısına da üç gün hiç bir şey sürülüp şu değdirilmez. Bizde sadece kırmızı iz kaldı. Çocuktan çocuğa değişir. Bende de menenjit sadece şişme yapmıştı. Başka çocukta şişme olmamıştı mesela. Çok geçmiş olsun 😌