Laden aybikreis aaa ne güzel🥰 Bence terzinin yanında giyip ölçü aldırın özellikle kalça kısmınıda belki daraltabilir. Beli bile büyük gelmiş sanki. Anla işte ya büyük olmuş büyük😂
aybikreis Laden Birkaç dokunuş yaptırırım evet ☺ Bol pantolon giyme hevesimi bir alayım da terazide halletiririm sonra. Şimdi paçasını yaptırıp giyeceğim ama yakışsın yakışmasın 😀
Deletedmom104 aybikreis Canım benim maşallah sana rabbim nazarlardan korusun seni tos bebeğim benim her halin çok güzel senin 💘💘💘💘💘💘💘