Ballloglum zaten onlarda soruyor yazdırırken. Kayıt yaparken huyunu suyunu soruyorlar, alerjisi var mı hastalığı var mı hassas olduğu bir şey var mı gibi. Ben baştan söyledim ki dikkatli olsunlar diye. Anlık düşüyordu mesela. Otururken bir anda kalkıp koşmaya başlardı. Siz söylemesenizde en geç üç gün sonra onlar size gelip böyle böyle yapıyor diyecekler. Özellikle pedagog gözlem yapıyor ilk günlerde. Mesela kızım çabuk öğrenir. Hiç söylememiştim. 2. Gün pedagog elektrikli süpürge gibi bir çocuk, ne söylersek anında alıyor demişti. Aynı şeyleri okulda da yapacağı için zaten görecekler. Yemek konusunda tabiki yardımcı oluyorlar. Öğretmeni bugün kahvaltısını yemek istemedi biraz zorladım az da olsa yedirebildim diyordu bazen. Zaten arkadaşlarıyla toplu yiyeceği için kendisi isteyecek kendi başına yemeyi