Ballloglum emin olun alışıyorlar. Size evde ağlıyor gitmek istemiyorum diye, okul kapısında ağlıyor eve gidelim ananecim beni bırakma diye.. on dakika sonra bir video geliyor, öğretmenin kucağında evde asla yemediği peynir zeytin vs yiyor, arkadaşlarıyla oynuyor.. eve gelince bıcır bıcır anlatıyor şöyle böyle eğlendim her gün gitmek istiyorum diye. Hafta sonları niye bugün okul tatil ben gidicem diye ağlıyor, pazartesi sabah yine beni bırakma anneee 😂😂😂