yenianne01 Hotic önce genel dendi sonra mağzı markaların dendi ben de kafamda soru işareti olacağına doktorumunda önerisiyle deniz suyu kullanıyorum memnunum☺️
Hotic yenianne01 o zaman hiç serum taktırmamanız gerekir hastalandığınızda. Ya da iğne yaptırmamanız gerekir. Toz ilaçları sulandırmak için de kullanılıyor çünkü
ipeksiiimom rumy007 ben doktora söylediğimde 40 günlük falandı sakın kullanma dedi ama serum fizyolojikle falan demedim sadece nebulizator dedim
Anonim41 yenianne01 sizin bahsettiğiniz küçük tüp şeklindeki serum fizyolojikle zararlı evet, ama şırınga ile izotonik suyun içinden çekmeli olanın hiç bir zararı yok
yenianne01 Anonim41 bende onu diyorum canım işte şırıngayla çekileni demiyorum o serum zaten saf su…Bu tüp halinde satılan serum fizyolojiklerden bahsediyorum Haberlerdede doktorların çoğuda izin vermiyor kullanılmasına tüp halinde olandan
rumy007 ipeksiiimom bilmem doktorumuz önerdi çünkü öksürük hirilti baslamistii ciğerlerine inmemisti çık şükür serum fizyolojik buhar yapıp balgam i hiriltisi geçti şükür küçük olduğu için ilaç veremem dedi çünkü