Ayseee60
Sezaryende de normalde de sonuçlar o kadar değişiyor ki kişiden kişiye…
Sana ne dense yetersiz kalır şuan
Ben iyi bir hastanede sezaryen doğum yaptım.
Çok rahattı
Doğumdan sonra ücretli bir ağrı kesici var.
Onu istiyorsun sonra ağrı kalmıyor.
Düşün ben eve çıktıktan sonra hiç ağrı kesici içmedim -ki lazım olursa diye yazdı doktor.
Dikiş sızısı elbette oluyor
Ama öyle aman aman bir şey değil.
Yani ben kalktım 2. gün yemek yaptım ev süpürdüm.
Mutfağı su bastı dizlerimin üstünde yerleri sildim
Bilmiyorum benimki çok rahattı