Kızlar ikinci hamileliğim ilk doğumum normal olmuştu 36 haftalığım, kızım 1.5 yaşında. Sezeryandan korkuyorum kızım kücük karnıma dokunur, kucağıma gelir diye. Evde temizliğe kalkıştım belim tutuldu çok zor günler geçiriyorum ve normal doğum yapacak sağlığım kalmadı bu fobiyide nasıl yeneceğim ruyalarıma girdi simdiden 🥹