SedatAlpAnesi Bskeee ilaçtan mı yoksa fizyolojik serum ile burun yıkama yaptım ilk yaptığımı çıkarmadı yuttu sanırım o yüzden de korktum birden sıkıntı çıkarır mı die
Bskeee SedatAlpAnesi bu 10lu tüp şeklinde olanlar varya onlarla yaptım yutabilir canım sorun yok. Yan yatırıyorsun burun deliğine tüpün yarısını sıkıyorsun. Yüz üstü çevirip sırtına vuruyorsun sonra öbür burnuna sıkıyorsun tüpün geri kalanını. Sonra yüzüstü çevirip sırtına vuruyorsun bu kadar
Heyyooo_34 SedatAlpAnesi benimde kızım 2 aylık bianda ateşlendi ara ara hapşırmaya başladı bizede doktor antibiyotik verdi
Bskeee Heyyooo_34 aklına geldikçe sık sık yap hiçbir zararı yok ne kadar çok burnunu açarsan o kadar hızlı iyileşir
SedatAlpAnesi Bskeee emzirirken süt damlatıyorum. Buhar veriyorum. Burun temizliği yapmaya çalışıyorum inşallah hemen atlatır kuzum
1bocek2017bircicek2023 SedatAlpAnesi 2 buçuk aylık bebeğe antibiyotikmi oğlum 3 buçuk yaşında doktorumuz ona bile vermiyor. Daha iyi doktormu bulsanizb
SedatAlpAnesi 1bocek2017bircicek2023 doktor da verme taraftarı değilim ama geçirmezsek çok ilerleyecek dedi o şekilde başlattı. 5 yaşında da oğlum var ona hiç bir şekilde antibiyotik kullanmadım. Taraftar da değilim ama ilerleyecek gibi olunca seslenemedim bende
1bocek2017bircicek2023 SedatAlpAnesi benimde oğlum hastaydı 15 günlük kızıma bulaştırdi 8 gün hergun hastaneye götürüp getirdim vermedik sürekli serum fizyolojik yapa yapa topladik
Kurabiyem_ Antibiyotigin ayi yasi olmaz ortaliktaki hastalik normal bir grip degil illet bir virus dokturum verdigini kullanin siz
SedatAlpAnesi Kurabiyem_ çok haklısınız. Normal bir grip olsa bende vermem bir şekilde halledilir ama bu birden ve hızlı ilerledi öyle olunca korktum
encet Aynı belirtilerle aynı aylıkta oğlumu acile götürdüm rsv dediler ve yoğun bakıma aldılar beş günün sonunda kucağıma geri verdiler
bal203 SedatAlpAnesi bende 1 aylik olduk grip diye gittim ozel hastanede suruntu yaptilar covit olmus 1 aylik kizim gecmiyorsa sizinde oyle olabilir bi test yaptırn bizdede oksuruk hirilti vardi
encet SedatAlpAnesi toparladı şükür dört aylığız şimdi ama herkesten korkar olduk bi bitseydi şu kız bütün çocuklar bebekler rahat edicek
bal203 SedatAlpAnesi benim kayinvalidem gelmisti 1 gece yatti sadce gripti gecmesin suze gideyim dedi ertesi gun cocuk belli etti hemen götürdük suruntu yaptılar cikti ssbah sizde gec olmadan ozel hastaneye goturun yaptırın ciğerlerine inmesin aman erken teshis koysunlar varsa eger