Merhabalar. Oğlum 2 buçuk aylık grip oldu. Öksürük balgam hırıltı var. Sağlık ocağına götürdüm antibiyotik balgam sökücü verdi ama işe yaramıyor. Fizyolojik serum yapıyorum buhar veriyorum nasıl düzelte bilirim ne iyii gelir evde ne yapabilirim başka???