ElifB Benim bebeğim 6 aylıkken emekledi ve 7.ayınca koltuktan tutunup ayağa kalkardı. Çok öle aman aman emeklemeyi seçmedi yani. Genelde hep ayakta dururdu. 10 aylıkken cesareti geldi. Yavaştan tutunmayı bıraktı ve yürüdü. Ayakta desteksiz durur durmaz adım attı. Bir iki üç düştü derken adımlar geldi hemen. Maşaallah yormadı bu konuda. Fakat ben de sağlık sorunlarımdan dolayı ilgilenemedim. Bebeğim hep kendi kendine çözdü keşfetti. Sanırım bebeleri bu konuşsa serbest bırakıp ilgilenmemek işe yarıyor. Ben sağlık sorunlarımdan dolayı hiç yürütemedim. Doğru düzgün ilgilenemedim. Bebeğim fişe kalka kendi keşfederek yaptı. Yanlış anlamayın beni sakın. İzlenimlerim böyle oldu yani. Derler ya başında bekleyen bebek emeklemez diye. Her çocuğun cidden bir tercihi ve tarzı var. N zaman istiyorlarsa o zaman yapıyorlar bişeyleri. Rabbim sağlıktan ayırmasın🙏🏻