Arkadaşımın bebeğinin de böyleydi canım. Ne ilaçlar kullandılar fayda etmedi. Sonra instagramda bir sayfadan doğal ürünler satın aldı. Sabun, krem, çay falan. Emziriyordu da çayı kendi içiyordu diğerlerini bebeğine kullanıyordu. Onun sayesinde geçti bebeğindeki egzamalar. Teyzemde de var egzama o da aynı yerden ürün aldı ona da çok iyi gelmişti. Bir bak istersen.
Lokmanaktar_snmbrc