Mervexio çok geçmiş olsun ya kıyamam.benim oğlumda alerjisi var ama bu denli olmamıştı.dr alerji testinde yumurta beyazı demişti.her banyo sonrası bebek yağı kullanıyorum.sonra bir ilaç yazmıştı bitkisel eczaneden yaptırdık kaşıntı olunca onu sürüyorum hafif nemlendirir.birde mustelanin kaşıntı ve egzame kremi var onu kullanıyorum çok şükür geçti.bol bol nemlendirin Dr bize mustela ,cerave bir krem daha vardı lavaşe sanırım önermişti.hamgi ildesiniz