TZA çok geçmiş olsun canım🌹 Allah kimseyi çocuğundan ailesinden ayrı kalmak zorunda bırakmasın🙏🏻 İlk mesajını okudum biraz önce. 25 gün olmuş yazalı. Çok üzüldüm. Merak ettim şu an ki durumunu ve hemen son attığın mesaja baktım. Çok şükür iyiymişsin. İnşallah tekrar sorun yaşamazsın. Hiç kimse yaşamaz inşallah. Geçmiş olsun🌹