TZA cok geçmiş olsun cnm benimde hamileligimde oldu safra tasim ve ataklarim cok sıklaştı 😔 doktora gittik degerlerim cok yuksek cikti sarilik ihtimali bendede var acaba sizin degerkeriniz kac çıktı benim 500 du 20 gun once gittigimde hastaneye. dunde kontrole gidelim dedik 150 düşmüştü değerlerim hergun bi ot var ondan kaynayio iciorum safra tasini söktürür karacigerede iyi gelirmiş diye gercemtende degerlerim dusmus acaba taslarim ne durumda gittiler mi merak ediorum 1 hafta sonrada onun kontrolune gidicem.imsallah düşmüştür ya ameliyat olmam insallah bebegime bakamamaktan korkuyorum gurbete gelin olanlardanim çünkü