renzey48 benim doktorum şöyle demişti: 3 gün kuralıyla ilerleyin.İlk gün çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün yemek kaşığıyla verin.Sebebi de eğer alerjisi varsa az bir döküntüsü olur evde kendiliğinden geçer ama fazla verirseniz hastanede müdahale etmemiz gerekebilir 😔 o sebeple ilk tadımlarda bol vermeye gerek yok zaten anne sütünden veya mamadan alıyor besinini