Merhabalar 🦋 Ek gıdaya bugün başladım arkadaşlar. Sadece mama ile besleniyoruz. 2 ay tadım mı yaptırdınız Ben bugün kabak ile başladım yutamayacak diye çok korktum :) Buharda pişirip ezdim. Sizin ne kadar sürdü tadım aşamalarınız ? Alerji çıkarsa ilerde geçiyor mu yoksa hep mi oluyor alerjisi Reaksiyon ne oluyor mesela nasıl anlıyorsunuz ? O an yapılması gereken ne ? Zeytinyağı karıştırarak yedirdim hazmı kolay olsun diye.