Unicorn67 bir orta boy sarımsağı doğruyoruz asla ezmiyoruz suyu çıkmıycak bir tatlı kaşığı kadar bal bir tatlı kaşığı limon sıkıyoruz benim ölçüm bu şekilde bazen göz kararıda yapıyorum ama siz instagram hastalanmayançocuk sayfasında daha detaylı öğrenebilirsiniz )
Hastalık dönemindeysek sabah akşam değilsek haftada bir kere yapıyoruz.. yapınca hemen tüketiyoruz bekletmiyoruz ikinci yapışta taze hazırlayıp tüketiyoruz