sifirekran_bolkitap Bu nasıl bir salgın ben anlamadım, iyileştik dedik 2 hafta sonra eşim oğlum ben yine devrildik. Sürekli sağlıklı besleniriz avm filan hiç çıkmayız. Toplu taşıma kullanmıyoruz
_Goktugunannesi__ sifirekran_bolkitap biz evden çıkmadığımı halde hasta olduk tek çıkan eşim ama o olmadı ben boğaz ağrısı ve öksürükle atlattım da oğlum ateş ve öksürükle atlatıyor 2 gün oldu
benimbebegim sifirekran_bolkitap Az önce hastaneden geldim 1 haftadır antibiyotik kullandığım halde bugün yine halsizlik kemik ağrısı vardı serum vuruldum geldim toparlarım inşallah artık
feyzas sifirekran_bolkitap henüz hic olmadık ama kimseyle de görüsmedik uzun zamandır ondan olabilir . Korkuyla bekliyoruz
birkediannesi sifirekran_bolkitap valla bizde öyleyiz özellikle oğlum kreşe başladığımdan beri 1 hafta iyiyiz 1 hafta hasta. En son hasta olduğumuzda kreşten aldık iyileşmiştik yine bir kırgınlık başladı oğlum öksürmeye başladı okadar vitaminler ilaçlar kullanıyoruz tam anlamıyla geçmiyor herkes öksürüyor hasta ne olacak bilmiyorum testte yapmıyorlarmış artık
sifirekran_bolkitap _Goktugunannesi__ bizin de aynı durum eşim en hafif atlatan, oğlum da şükür daha iyi bana göre Size de geçmil olsun
_Goktugunannesi__ sifirekran_bolkitap sağol canım oğlum iyileşsin ben olıyım onu böyle görmek daha da yıpratıyor beni yeme içme sıfır zorla 3 kaşık çorba içti onunla su bile içmiyor olmadı uyanınca götürsem serumla takviye yaparlar mı bilginiz var mı
sifirekran_bolkitap benimbebegim geçmiyor resmen hastalık dinlenip geri geliyor sanki , dışarı ile temasımızn yok eşim arabayla işe gidiyor odasında tek, o da kalabalık ortamda değil Size de geçmiş olsun
sifirekran_bolkitap _Goktugunannesi__ durumu çok kötü değilse ateş yoksa hastanelerde daha kötü gibi bir başka virüs alıp gele debilir ateş yoksa hırıltı yoksa getirmeyin dedi bizim doktorumız yemiyor içmiyor demişsiniz, susuz kalma riski de olabilir Allah korusun
sifirekran_bolkitap birkediannesi öyle ciddi bir salgın var gerçekten. Çok geçmiş olsun Kimse kabul etmiyor ama maaleaef çocuklarda da çok etkiki tabibler birliği ölümcül bir virüs dedi. Bir arkadaşımın kızının sıra arkadaşı daha 7 yaşında gripten vefat etti 2 hafta önce
_Goktugunannesi__ sifirekran_bolkitap 38.2 geçmiyor ateşi 1 yudum içiyor su o da keyfi olursa şimdi makarna yaptım 4 tane makarna 2 kaşık yoğurt yedi normalde mamayı görünce heyecanlanır uyuyucam diye şimdi mamayı da gözü görmüyor
ElfAlparsln sifirekran_bolkitap çok şükür iyiyiz ben sarımsak bal limon kürü keşfettiğimden beri asla ağır hastalanmıyoruz bir gün sürüyor ertesi gün geçiyor aynı şekilde bebeğimde tabi bu süreçte çok hasta olanlarla da bir araya gelmemeye çalışıyorum sizede çok geçmiş olsun 🙏🏻
sifirekran_bolkitap ElfAlparsln limonnsarımsak bal beni de kurtardı. Size bol dua ettim. Allah razı olsun çocuğunuzun güzel günlerini göresiniz😊
ElfAlparsln Zng67_ bir orta boy sarımsağı doğruyorum (ezmiyosunuz suyu çıkmıycak ) bir tatlı kaşığı limon sıkıyorum 1çay kaşığıda bal bu şekilde hastalık döneminde sabah akşam hasta değilsek haftada bir Kere kesinlikle tavsiye ediyorum instagramda hastalanmayançocuk sayfasından daha detaylı öğrenebilirsin