1anaa2evlat çok kötü bir an olmuş ☹️ çok şükür ki rabbim size bağışlamış evladinizi. Evet bazen sırt ağrısı oluyor, kasılmalarim oluyor ama hiç böbrek aklıma gelmiyor. Daha çok karnımın alt kısımları kasılıyor ağrıyor. Ve aşırı derecede bacak ağrılarım da var. Benim birde 15 aylık halen bana yapışık yaşayan bir oğlum daha var o yüzden de baya yoruluyorum onun peşinden 🥺 çok teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda dogururum