ikiaslanannesi yalancı sancı onlar bı ara bana da öyle oldu ilk oğlumda 38 haftadan fazlaydm hastane cantamiz puset vs arabanin arkasında duruyodu hatta gebe gttk o gün baktılar 1 cm açıklık sanci yoktu eve geri gönderdiler sancim çok çok az ama düzensiz di o yuzden sancin yok dediler eve git yemek ye karnını doyur güzelce sonra merdivenden in çık yürüyüş yap sıcak suya otur 2 saat sonra gel dediler eğer açılma ilerlediyse doğum başlamış demektir yatisini yaparız dediler ama gttk 1 buçuk cm olmuştu sdce yarım santim ilerlemis okdr şeye rağmen 39+5 de sırt ağrısı ile gttm megersem sağ böbreğim 5 cm büyümüş üstelik kanda bakildi ast alt(karaciğer değerleri) de çok yüksek çıktı doktor sonuca bakmadan önce seni iki hafta daha bekleticez sancin cikmiyo daha vakti var dedi sonra bilgisayara baktı sonuçlara yüz ifadesi değişti resmen oo 5 cm olmuş böbrek büyümesi ast alt değerlerin de çok yüksek hemen doğuma alicaz dedi apar topar hazirladilar o esnada halen 1 bcukt santm açıklık hiç sancim yok ama sırt ağrısı beni mahvetti suni sancı başladı 48 saat çektim nerdeyse ikindi gün akşam 20:25 de dogum gerçekleşti suyum geldi öğleden sonra ama ona rağmen oğlum akşam 20:25 e kdr gelmedi o aksam da doğum olmasa sesryana alacaklardı suyum geleli saatler olmuştu şu geldikten sonra oğlum içeriye kakasini yapmış ebe ve doktorum şok oldu çok büyük tehlikeyi atlattıniz kakasini yeseydi kurtaramazdkk dedi ve okdr saat susuz dayandi şükür atlattık ast alt değerlerim yüzünden 3 gün kaldm ben ama şükür oglum da bende atlattık sağ salim yani demem oki bebisler zamani gelemden gelmiyor ve son haftalarda gebelerin büyük kisminda bobrek buyumesi goruluyo ben iki oglumda da çok çektim sırt sanciniz çok olursa yalanci sanciya yorumlamayin böbrek ile de alakalı olablr sağlıkla kucağına almak nasip olsun canm benm sancin artarsa bize de haber ver merak ettik🥰🥰🥰