Xcbaby valla banada herkes düşmemiş doğmaz dedi ama bilmiyorum ki açıkçası. Acaba kanala girdikçe mi iniyor karın. Çünkü ben son ana kadar normal ilerledim suyum geldi gittik ama bebek kanala inmemişti acil sezeryana alındım. Belki kanala indikce o karnın inmesi oluyordur